Voor elke situatie, een passende online oplossing.

Hulp nodig? We staan voor je klaar

Klantenservice Van maandag tot vrijdag en van 09- 17:00 uur bereikbaar
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Schulden & incasso

BKR aanvragen en laten verwijderen

Wilt u weten welke gegevens Stichting BKR van u heeft? Wilt u een lening afsluiten, maar stuit u op een negatieve aantekening?

Vraag een overzicht van uw gegevens bij BKR en laat u helpen een negatieve aantekening te verwijderen

Een negatieve aantekening blijft tot nog 5 jaren na afbetaling in uw overzicht staan. Dit kan een hoop vervelende gevolgen hebben, zoals een afwijzing voor een hypotheekaanvraag. Als u uw financiële zaken inmiddels weer helemaal op orde heeft, dan is het niet fijn om nog als wanbetaler geregistreerd te staan. MijnOnlineLoket staat voor u klaar. Wij helpen u graag om een negatieve BKR-registratie te laten verwijderen.
  • 1. Uw gegevens


  • 2. Aanvraag


  • 3. Afronden

  • € 0,00

Een negatieve BKR-registratie laten verwijderen met hulp van onze advocaten

Op onze website vraagt u eenvoudig een overzicht aan van uw BKR-registratie en hulp bij het verwijderen van een negatieve aantekening. Door inzicht te geven in uw huidige situatie en met goede argumentatie kunnen wij mogelijk uw negatieve BKR-registratie laten verwijderen. Bij MijnOnlineLoket kost het proces om uw negatieve BKR-registratie te laten verdwijnen € 149,99.

Wat is onze werkwijze bij het aanvragen van een overzicht en het verwijderen van een negatieve registratie bij het BKR?

Stap 1. U doet de aanvraag

Start het proces door het aanvraagformulier op deze website in te vullen en te versturen. Voor onze inzet om uw negatieve BKR-registratie te verwijderen vragen we u eenmalig € 149,99 te voldoen via iDeal.

Stap 2. Wij vragen uw gegevens op bij het BKR.

U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw aanvraag. In de e-mail vragen we u om aanvullende informatie en een kopie van uw legitimatiebewijs te sturen. Ook hebben wij een digitale machtiging van u nodig. De machtiging is geldig zolang onze dienstverlening duurt. Wij starten voor u de procedure voor het aanvragen van uw gegevens bij stichting BKR. Binnen 1 maand ontvangt u per post een overzicht van al uw geregistreerde leningen.

Stap 3. Start van de bemiddelingsprocedure

Wanneer wij beschikken over alle benodigde documenten bekijkt een jurist van MijnOnlineLoket of er kans is op een verwijdering van de aantekening. Zien wij mogelijkheden? Dan starten wij de bemiddelingsprocedure en gaan wij ons best doen om uw probleem op te lossen. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.

Stap 4. Afronding proces

U ontvangt een verslag van onze inspanningen. Veel mensen kunnen na onze hulp weer een krediet afsluiten. We doen er alles aan om ook u blij te maken met een verwijdering van uw BKR-aantekening.

Veelgestelde vragen

Welke gegevens kunt u bij Stichting BKR inzien?

In het overzicht kunt u zien welke leningen u heeft of had. Ook is te zien of u wel eens een betalingsachterstand heeft gehad of dat u altijd op tijd heeft betaald.

Wanneer krijgt u een BKR-registratie?

Ongeveer 11 miljoen mensen hebben een BKR-registratie. Iedereen die in de afgelopen 5 jaren een lening van €250,- of meer afsloot, staat geregistreerd. Bijvoorbeeld bij een telefoonabonnement met een duur toestel of bij de koop van een auto op afbetaling. Door een BKR-registratie kunt u mogelijk minder lenen bij een nieuwe kredietverstrekker of -aanvraag.

Welke gegevens staan er in het BKR-systeem?

In de database van het BKR staan uw huidige leningen en leningen die u in de afgelopen 5 jaar heeft gehad. Verder hebben zij uw persoonsgegevens en details van de verstrekte kredieten.

Persoonsgegevens:

  • Voorletter(s) en geboortenaam;
  • Geboortedatum;
  • Adres, postcode en woonplaats.

Details over de lening(en):

  • De hoogte van de lening of van je kredietlimiet;
  • De ingangsdatum van de kredietovereenkomst;
  • De maand waarin de overeenkomst wordt afgelost;
  • De maand waarin de overeenkomst daadwerkelijk is beëindigd;
  • Eventuele bijzonderheden gedurende de looptijd van de overeenkomst.

Actualiteit en blog

Veelgestelde vragen

Wij zorgen dat u weer verder kunt

Ons team met juristen controleert uw aanvraag en neemt contact met u op als er onduidelijkheden zijn. Zo weet u zeker dat de informatie klopt en heeft u de grootste kans op een juiste aanvraag bij de betreffende instantie. Ook heeft u geen DigiD nodig voor uw aanvraag. Via MijnOnlineLoket kunt u daardoor makkelijk en snel uw aanvraag doen.

Bij MijnOnlineLoket heeft u geen DigiD nodig om uw aanvraag te doen. Wij kunnen uw aanvraag verwerken zonder dat u hoeft in te loggen met uw DigiD. Wij treden op als bemiddelaar en hebben daardoor direct contact met diverse instanties. U vult uw gegevens in en MijnOnlineLoket controleert en verwerkt uw aanvraag zonder dat uw DigiD nodig is.

Wanneer uw aanvraag bij ons binnenkomt, gaan wij vaak nog dezelfde dag voor u aan de slag. Als wij al werk hebben verricht met betrekking tot uw aanvraag, dan is het niet meer mogelijk uw geld (volledig) terug te vragen. Wilt u uw aanvraag annuleren of wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wij gaan heel zorgvuldig om met de gegevens die u ons toevertrouwd. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het leveren van de dienst die u bij ons aanvraagt. MijnOnlineLoket deelt uw gegevens alleen met de instanties die nodig zijn om u te helpen, zoals de belastingdienst, uw gemeente of het CJIB. Wij bewaren uw gegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is. MijnOnlineLoket heeft maatregelen genomen om uw persoonsgegevens veilig te bewaren, zoals de AVG-wetgeving ons voorschrijft. U kunt meer over dit onderwerp lezen in ons Privacy statement.

Heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Heeft u een vraag over een aanvraag of dienst? Neem contact op met de klantenservice.

Neem contact op Van maandag tot vrijdag en van 09:00 - 17:00 uur bereikbaar