Voor elke situatie, een passende online oplossing.

Hulp nodig? We staan voor je klaar

Klantenservice Van maandag tot vrijdag en van 09- 17:00 uur bereikbaar
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Hoe wij werken

MijnOnlineLoket

Op MijnOnlineLoket.nl vraagt u snel en makkelijk diverse verklaringen, uittreksels en toeslagen aan bij de overheid. We helpen u ook bij het treffen van betalingsregelingen wanneer u schulden heeft

Zeker weten dat het goed is

Veel kunt u ook zelf doen, maar in de praktijk is het toch fijn als iemand met ervaring en specialistische kennis met u meekijkt zodat u zeker weet dat een bepaald formulier goed is ingevuld. Dat geeft vertrouwen in het proces van uw aanvraag.

Het team van MijnOnlineLoket controleert uw aanvraag, vraagt u om aanvullende informatie en regelt uw zaken namens u. U heeft er geen omkijken meer naar. Wij werken volledig online. U hoeft dus niet naar ons kantoor te komen of naar uw gemeentehuis voor het ontvangen van hulp.

Onze diensten zijn (voornamelijk) gericht op rechtzoekenden in het buitenland, welke niet in de gelegenheid zijn om naar het gemeentehuis, of andere overheidsorgaan te gaan om een bepaalde akte of voorziening op te vragen, en geen DigiD hebben om dit online te regelen. Voor deze doelgroep bieden wij onze ondersteuning aan om, weliswaar als gemachtigde op afstand, te voorzien van hun documenten en aanvragen en deze procedure volledig uit handen te nemen.

De kern van onze diensten ligt op het adviseren en begeleiden bij (im)migratie, en vestiging in het binnen- of buitenland, met de nadruk op het bieden van juridisch advies. Wij zijn immigratieconsultants.

Ervaren specialisten

MijnOnlineLoket bestaat uit een team specialistische juristen en een netwerk van advocaten, die altijd op de hoogte zijn van de laatste wet- en regelgeving. We helpen u graag om diverse administratieve en juridische procedures sneller en makkelijker voor u te maken.

Wordt een aanvraag afgewezen? Dan kunnen we ook direct helpen met een bezwaarprocedure bij het bestuursorgaan.

Klantenservice

Heeft u een vraag over onze werkwijze? Misschien staat uw vraag bij onze Veelgestelde Vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan tijdens kantoortijden contact met ons op.

Actualiteit en blog

Veelgestelde vragen

Wij zorgen dat u weer verder kunt

Ons team met juristen controleert uw aanvraag en neemt contact met u op als er onduidelijkheden zijn. Zo weet u zeker dat de informatie klopt en heeft u de grootste kans op een juiste aanvraag bij de betreffende instantie. Ook heeft u geen DigiD nodig voor uw aanvraag. Via MijnOnlineLoket kunt u daardoor makkelijk en snel uw aanvraag doen.

Bij MijnOnlineLoket heeft u geen DigiD nodig om uw aanvraag te doen. Wij kunnen uw aanvraag verwerken zonder dat u hoeft in te loggen met uw DigiD. Wij treden op als bemiddelaar en hebben daardoor direct contact met diverse instanties. U vult uw gegevens in en MijnOnlineLoket controleert en verwerkt uw aanvraag zonder dat uw DigiD nodig is.

Wanneer uw aanvraag bij ons binnenkomt, gaan wij vaak nog dezelfde dag voor u aan de slag. Als wij al werk hebben verricht met betrekking tot uw aanvraag, dan is het niet meer mogelijk uw geld (volledig) terug te vragen. Wilt u uw aanvraag annuleren of wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wij gaan heel zorgvuldig om met de gegevens die u ons toevertrouwd. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het leveren van de dienst die u bij ons aanvraagt. MijnOnlineLoket deelt uw gegevens alleen met de instanties die nodig zijn om u te helpen, zoals de belastingdienst, uw gemeente of het CJIB. Wij bewaren uw gegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is. MijnOnlineLoket heeft maatregelen genomen om uw persoonsgegevens veilig te bewaren, zoals de AVG-wetgeving ons voorschrijft. U kunt meer over dit onderwerp lezen in ons Privacy statement.

Heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Heeft u een vraag over een aanvraag of dienst? Neem contact op met de klantenservice.

Neem contact op Van maandag tot vrijdag en van 09:00 - 17:00 uur bereikbaar