Voor elke situatie, een passende online oplossing.

Hulp nodig? We staan voor je klaar

Klantenservice Van maandag tot vrijdag en van 09- 17:00 uur bereikbaar
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Heeft u een vraag over een aanvraag of dienst?

We staan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 voor u klaar.

Aanvraag annuleren

Veelgestelde vragen

Wij zorgen dat u weer verder kunt

Ons team met juristen controleert uw aanvraag en neemt contact met u op als er onduidelijkheden zijn. Zo weet u zeker dat de informatie klopt en heeft u de grootste kans op een juiste aanvraag bij de betreffende instantie. Ook heeft u geen DigiD nodig voor uw aanvraag. Via MijnOnlineLoket kunt u daardoor makkelijk en snel uw aanvraag doen.

Bij MijnOnlineLoket heeft u geen DigiD nodig om uw aanvraag te doen. Wij kunnen uw aanvraag verwerken zonder dat u hoeft in te loggen met uw DigiD. Wij treden op als bemiddelaar en hebben daardoor direct contact met diverse instanties. U vult uw gegevens in en MijnOnlineLoket controleert en verwerkt uw aanvraag zonder dat uw DigiD nodig is.

Wanneer uw aanvraag bij ons binnenkomt, gaan wij vaak nog dezelfde dag voor u aan de slag. Als wij al werk hebben verricht met betrekking tot uw aanvraag, dan is het niet meer mogelijk uw geld (volledig) terug te vragen. Wilt u uw aanvraag annuleren of wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wij gaan heel zorgvuldig om met de gegevens die u ons toevertrouwd. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het leveren van de dienst die u bij ons aanvraagt. MijnOnlineLoket deelt uw gegevens alleen met de instanties die nodig zijn om u te helpen, zoals de belastingdienst, uw gemeente of het CJIB. Wij bewaren uw gegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is. MijnOnlineLoket heeft maatregelen genomen om uw persoonsgegevens veilig te bewaren, zoals de AVG-wetgeving ons voorschrijft. U kunt meer over dit onderwerp lezen in ons Privacy statement.

Heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice via de chat, e-mail of telefoon. Wij helpen u graag verder.

Heeft u een andere vraag of hulp nodig?

We staan voor u klaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Over MijnOnlineloket

MijnOnlineLoket bestaat uit een team specialistische juristen en een netwerk advocaten, die altijd op de hoogte zijn van de laatste wet- en regelgeving. We helpen u graag om diverse administratieve en juridische procedures sneller en makkelijker voor u te maken.

Onze diensten zijn (voornamelijk) gericht op rechtzoekenden in het buitenland, welke niet in de gelegenheid zijn om naar het gemeentehuis, of andere overheidsorgaan te gaan om een bepaalde akte of voorziening op te vragen, en geen DigiD hebben om dit online te regelen.

De kern van onze diensten ligt op het adviseren en begeleiden bij (im)migratie, en vestiging in het binnen- en buitenland, met de nadruk op het bieden van juridisch advies. Wij zijn immigratiejuristen.

Wordt een aanvraag afgewezen? Dan helpen wij u direct met een bezwaarprocedure bij het overheidsorgaan.

Actualiteit en blog